Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot - Relevans

29.10.2018  /  Lasse Hinke

Emne: Leadgenerering, Inbound, B2B, HubSpot

HubSpot er en marketingplatform, der er skræddersyet til at understøtte og automatisere din Inbound Marketing indsats. Med Hubspot får du én platform til at eksekvere hele din Inbound Marketing strategi. Ved at samle det hele, får du et 360 graders perspektiv på dine potentielle kunder.

HubSpot rummer alle de værktøjer, som leder dine potentielle kunder hele vejen gennem salgstragten. Du kan automatisere og måle effekten af din indsats. Og du får et godt overblik og en gnidningsløs integration mellem marketing og salg.

Relevans er Certificeret HubSpot Partner

Som certificeret HubSpot-partner kan Relevans hjælpe dig sikkert i gang med systemet, og kan hjælpe dig med at køre den løbende drift.

Jeg vil gerne vide mere om, hvordan Relevans og HubSpot kan give mig bedre resultater ››

Hubspot – i korte træk:

  • Et marketing automation system, der effektiviserer din marketingindsats og leadgenerering.
  • Du får varmere leads og bedre resultater.
  • Du får flere data på dine leads, så salgsafdelingen bliver klædt bedre på.
  • Du kan personalisere dit content og dine kampagner.
  • ROI bliver lettere at måle.

Læs mere om Hubspot på hubspot.com ››

Vil du vide mere om HubSpot og dine muligheder med systemet, så ring til Lasse Hinke på telefon 24 27 32 54 – eller send en mail til lasse@relevans.dk

Du kan læse mere om leadgenerering her

Du kan læse mere om Inbound Marketing her

HubSpot værktøjer:
  • CMS
  • Blogging
  • Social media management
  • Søgemaskineoptimering
  • Call-to-action
  • Landing pages
  • Formularer
  • Lead management
  • E-mail marketing
  • Marketing automation
  • Analytics

Her kan du finde flere artikler om emnet:
Leadgenerering, Inbound, B2B, HubSpot

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.