Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen

12.09.2016  /  Morten Lorentzen

Emne: Adfærdspsykologi

Så er den i handlen! Relevans’ nye bog, hvor vi går i dybden med, hvor vi som mennesker ikke agerer rationelt – selv ikke i business to business indkøb. Vi ligger alle under for en adfærdspsykologisk kodning, som vi ikke kan undslå os.

Du får en gennemgang af mange adfærdspsykologiske begreber, og hvordan du kan bruge dem i din kommunikation og markedsføring.

Hvis du er opmærksom på de forskellige adfærdspsykologiske biases, vi er kodet til at have, kan du gøre din kommunikation skarpere med henblik på at få modtageren til at gøre som du ønsker.

Bogen er rigt illustreret med eksempler, så den bliver mere operationel end teoretisk. Og vi har allerede fået feedback på, at det er dét, som gør bogen et rigtig godt opslagsværk.

Vi er overbeviste om, at du også vil have glæde af bogen.

Få den trykte bog

Få e-bog

 

 

Adfærdspsykologi opslag 22-23

Adfærdspsykologi opslag 42-43

 

 

 

Adfærdspsykologi opslag 84-85 Adfærdspsykologi opslag 128-129

 

 

 

 

 

 

Her kan du finde flere artikler om emnet:
Adfærdspsykologi

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.