Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365

29.10.2018  /  Lasse Hinke

Ved at opbygge intelligente leadflows, der tilpasser sig efter dine potentielle kunders adfærd og behov, hjælpes de hver især igennem faserne i købsprocessen, når de er klar. Det betyder, at du slipper for kold kanvas og møder med kunder, der endnu ikke er klar til at købe. Netop derfor er Inbound Marketing en effektiv og sikker måde at styre din leadgenerering og dit salg på.

Med Inbound Marketing-modellen kan du kommunikere målrettet med automatiserede e-mails til alle relevante personer – fra potentielle kunder til ambassadører – i fire faser:

Inbound Marketing-model

Inbound Marketing giver dig:

  • Kortere leadproces
  • Flere kvalificerede leads
  • Indsigt i dine potentielle kunders behov, baseret på adfærd
  • Færre, men bedre salgsmøder
  • Kundernes adfærd styrer processen

Et lead er ikke bare et lead. Hvert enkelt lead er unikt og har et bestemt behov. Dine leads er på forskellige stadier på købsrejsen. For at sikre, at de oplever, at netop din virksomhed er relevant for dem i deres søgeproces, skal du give dem det rigtige content på det rigtige tidspunkt.

LÆS OGSÅ: Hvordan byder du nye kunder velkommen?

Praktisk pointsystem

Fundamentet er en lead-scorings-model med et pointsystem, der scorer dine leads baseret på deres adfærd. Så kan du aflæse, hvor de er i købsprocessen. Og på den måde kvalificerer du dine leads hele vejen igennem processen.

Automatiserede e-mailflows

Automatiserede e-mail flows er et af de vigtigste værktøjer til at modne dine leads igennem kunderejsen. Dine e-mail flows trigges af de potentielle kunders adfærd og behov, og dine budskaber er tilpasset til modtagerne.

Gratis seminar om Marketing Automation – se dato og program ››

Gennemtestet effektiv Inbound model

Hos Relevans arbejder vi efter en gennemtestet Inbound model. Modellen ligger tæt op ad den som Hubspot anvender i sit marketing automation system og er bygget op omkring lead nurturing, lead scoring, personaer, kunderejser og kundeloyalitet. Indover modellen lægger vi Relevans’ grundlæggende adfærdspsykologiske tilgang til kommunikation i alle faser – ned til mindste detalje.

Øg effekten af din markedsføring med adfærdspsykologiske greb – se hvordan ››

Målet er at bygge en velsmurt motor, som sikrer effektiv leadgenerering, og sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365.

Hvis du vil høre mere om, hvad du kan opnå med Inbound Marketing, så kontakt Lasse Hinke 24 27 32 54, lasse@relevans.dk eller klik her ››


Hubspot Academy Badge certifiedpartner


Relevans er certificeret Hubspot partner – hvad betyder det for dig?

Emne: Inbound, E-mail marketing

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.

Indlæg:

  • Med adfærdsdesign får du flere til at klikke, konvertere og købe
    03.12.2018
  • Få hul igennem til de store fisk på B-t-B markedet
    03.12.2018
  • Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot
    29.10.2018
  • Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365
    29.10.2018
  • Psykologien bag Black Friday
    24.10.2018
  • Farvepsykologi: Der er mange regler. Men de vil altid skulle brydes.
    02.10.2018
  • Hvad betyder prisen for oplevelsen af et produkt?
    22.06.2018
  • Taxa eller bil? Det handler om ”mental bogføring”
    29.05.2018
  • GDPR – fik du styr på dine databaser?
    29.05.2018
  • Konformitet gør dine kampagner mere effektive!
    19.04.2018
  • Et af verdens mest citerede adfærdspsykologiske forsøg holder ikke!
    20.02.2018
  • Hvordan byder du nye kunder velkommen?
    20.02.2018
  • Hvor dyrt er "Gratis"?
    06.02.2018
  • B-t-B: Sådan får du salg og marketing til at samarbejde om at generere leads
    09.01.2018
  • Derfor virker ”Du” bedre end ”Vi”!
    09.01.2018
  • 3 marketingtrends du skal holde øje med i 2018
    17.11.2017
  • Vil du have flere varme leads?
    17.11.2017
  • Hvorfor virker Black Friday?
    17.11.2017
  • Permission is king
    04.10.2017
  • Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
    28.09.2017
  • Mennesker er forskellige: Nogle vil opnå. Andre vil undgå.
    27.09.2017
  • Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
    31.08.2017
  • Sådan bruger du en lokkedue
    30.08.2017
  • Små ord med STOR betydning
    26.06.2017
  • Hvordan får du kunderne til at elske det du sælger?
    31.05.2017
  • Dine valg er styret af naive forestillinger
    20.04.2017
  • Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsføringslovens §6
    20.04.2017
  • Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
    20.03.2017
  • Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?
    19.03.2017
  • Sådan får du flere permissions!
    31.01.2017
  • Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
    30.01.2017
  • Tving dine kunder til at tage stilling
    12.12.2016
  • Trends for 2017 marketing: Det hårde med det bløde
    05.12.2016
  • Når din Data Marketing bliver personlig
    22.11.2016
  • Når 3 er større end 5 – psykologienbag vores opfattelse af pris
    25.10.2016
  • Dialogbaseret leadgenerering
    18.10.2016
  • Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
    18.10.2016
  • Sådan får du håndværkeren til at pege på dit produkt!
    18.10.2016
  • Relevans’ Brand Types gør dit brand markant og stærkt!
    18.10.2016
  • Datadrevet marketing med RFM-modellen
    14.10.2016
  • Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
    12.09.2016
  • Så er Kapitel 5 klar!
    08.09.2016
  • Det er ganske uhørt!
    16.08.2016
  • Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
    04.08.2016
  • Forventninger former dine kunders oplevelser
    04.08.2016
  • Drikker du vin af et papkrus?
    27.06.2016
  • Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
    20.06.2016
  • 88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
    13.06.2016
  • Nyhedsmail april 2016
    11.05.2016
  • Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
    11.05.2016
  • Orkestrér dine kunders vaner
    19.04.2016
  • Hvad er det nye sort i 2016?
    10.02.2016
  • Hvilke oplevelser giver du dine kunder?
    08.02.2016
  • Dine kunders følelser kan forudsiges – vil du vide hvordan?
    18.12.2015
  • Nyhedsbrev november/december
    10.12.2015
  • Børsen vælger Relevans til CEM projekt
    03.12.2015
  • Derfor skal du elske e-mails lige så højt som vi gør!
    04.11.2015
  • Kursus: Sådan bruger du FRAMING i din kommunikation
    20.10.2015
  • Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?
    16.10.2015
  • Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!
    07.10.2015