Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?

28.09.2017  /  Lasse Hinke

Forestil dig, at en stor potentiel kunde er i dialog med din værste konkurrent. En attraktiv kunde, som du ikke har sørget for at indhente e-mail permission fra.

Hvad er din chance for at vinde den kunde, tror du?

Svaret er: Under 10%.

Til gengæld vinder din konkurrent ordren med 70% sandsynlighed. Tænk, hvis det havde været dig!

Permission giver leads og mersalg

I det daglige arbejde for vores kunder har vi de seneste to år oplevet uhørt stor succes med e-mail marketing. Primært fordi vi har fokuseret benhårdt på at indsamle permissions. Og samtidig skabt et setup, hvor vi kommunikerer på forskellige måder til målgruppen med relevant content. Mere eller mindre automatiseret.

Resultatet af disse aktiviteter er, at vores kunder kommer i målgruppens top-of-mind. Og en stor del af emnerne bliver til varme leads til sælgerne – eller fører direkte til salg.

3 tilbud som hurtigt vil give dig flere permissions

Vi vil gerne give dig mulighed for at  komme i gang med at få flere permissions – og dermed flere leads. Her er tre tilbud, som du kan vælge imellem:
 

Tilbud 1: Permission workshop ½ dag

 Særpris 10.000 kr.  Normalpris 15.000 kr.

Tilbuddet gælder til 1/12-2017

Sammen gennemgår vi din nuværende kommunikation, dit setup og din database og analyserer dine muligheder for at skaffe flere permissions. Du får et konkret forslag til indsamling af permissions, som lever op til de nye regler om persondata.

Se hvad du får ud af en Permission Workshop

 

Tilbud 2: Relevans REVIEW: Permission

 Særpris 4.000 kr.  Normalpris 6.825 kr.

Tilbuddet gælder til 1/12-2017

Relevans’ team gennemgår din nuværende permission-kommunikation, og du får konkret feedback og gode råd om indhold og lovgivning.

Læs mere om Relevans REVIEW: Permission

 

Tilbud 3: Tre gode råd om permission til dig og din situation

 GRATIS  Værdi: 2.050 kr.

Tilbuddet gælder til 1/12-2017

Efter et telefonmøde med dig vender vi tilbage med mindst tre gode råd om, hvordan du kan skaffe flere permissions.

Få tre gratis råd

Emne: Permission

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.

Indlæg:

  • Med adfærdsdesign får du flere til at klikke, konvertere og købe
    03.12.2018
  • Få hul igennem til de store fisk på B-t-B markedet
    03.12.2018
  • Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot
    29.10.2018
  • Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365
    29.10.2018
  • Psykologien bag Black Friday
    24.10.2018
  • Farvepsykologi: Der er mange regler. Men de vil altid skulle brydes.
    02.10.2018
  • Hvad betyder prisen for oplevelsen af et produkt?
    22.06.2018
  • Taxa eller bil? Det handler om ”mental bogføring”
    29.05.2018
  • GDPR – fik du styr på dine databaser?
    29.05.2018
  • Konformitet gør dine kampagner mere effektive!
    19.04.2018
  • Et af verdens mest citerede adfærdspsykologiske forsøg holder ikke!
    20.02.2018
  • Hvordan byder du nye kunder velkommen?
    20.02.2018
  • Hvor dyrt er "Gratis"?
    06.02.2018
  • B-t-B: Sådan får du salg og marketing til at samarbejde om at generere leads
    09.01.2018
  • Derfor virker ”Du” bedre end ”Vi”!
    09.01.2018
  • 3 marketingtrends du skal holde øje med i 2018
    17.11.2017
  • Vil du have flere varme leads?
    17.11.2017
  • Hvorfor virker Black Friday?
    17.11.2017
  • Permission is king
    04.10.2017
  • Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
    28.09.2017
  • Mennesker er forskellige: Nogle vil opnå. Andre vil undgå.
    27.09.2017
  • Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
    31.08.2017
  • Sådan bruger du en lokkedue
    30.08.2017
  • Små ord med STOR betydning
    26.06.2017
  • Hvordan får du kunderne til at elske det du sælger?
    31.05.2017
  • Dine valg er styret af naive forestillinger
    20.04.2017
  • Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsføringslovens §6
    20.04.2017
  • Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
    20.03.2017
  • Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?
    19.03.2017
  • Sådan får du flere permissions!
    31.01.2017
  • Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
    30.01.2017
  • Tving dine kunder til at tage stilling
    12.12.2016
  • Trends for 2017 marketing: Det hårde med det bløde
    05.12.2016
  • Når din Data Marketing bliver personlig
    22.11.2016
  • Når 3 er større end 5 – psykologienbag vores opfattelse af pris
    25.10.2016
  • Dialogbaseret leadgenerering
    18.10.2016
  • Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
    18.10.2016
  • Sådan får du håndværkeren til at pege på dit produkt!
    18.10.2016
  • Relevans’ Brand Types gør dit brand markant og stærkt!
    18.10.2016
  • Datadrevet marketing med RFM-modellen
    14.10.2016
  • Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
    12.09.2016
  • Så er Kapitel 5 klar!
    08.09.2016
  • Det er ganske uhørt!
    16.08.2016
  • Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
    04.08.2016
  • Forventninger former dine kunders oplevelser
    04.08.2016
  • Drikker du vin af et papkrus?
    27.06.2016
  • Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
    20.06.2016
  • 88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
    13.06.2016
  • Nyhedsmail april 2016
    11.05.2016
  • Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
    11.05.2016
  • Orkestrér dine kunders vaner
    19.04.2016
  • Hvad er det nye sort i 2016?
    10.02.2016
  • Hvilke oplevelser giver du dine kunder?
    08.02.2016
  • Dine kunders følelser kan forudsiges – vil du vide hvordan?
    18.12.2015
  • Nyhedsbrev november/december
    10.12.2015
  • Børsen vælger Relevans til CEM projekt
    03.12.2015
  • Derfor skal du elske e-mails lige så højt som vi gør!
    04.11.2015
  • Kursus: Sådan bruger du FRAMING i din kommunikation
    20.10.2015
  • Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?
    16.10.2015
  • Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!
    07.10.2015