Sådan får du flere varme leads?

17.11.2017  /  Lasse Hinke

Emne: E-mail marketing, Leadgenerering

Når du læser denne artikel, er du sikkert til blandt de 95%, der har brug for flere varme leads og kunder. Den gode nyhed er, at det kan du faktisk gøre noget ved! Midlet er en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen. Lige fra de ukendte kundeemner (Suspects) tiltrækkes, via en struktureret nurturing proces, hvor de navngivne kundeemner (Prospects) bearbejdes og overvåges, til det enkelte kundeemne er klar til at købe af dig. Og din sælger kan lukke den første ordre. Hvordan du gør det i praksis, får du opskriften på i Relevans’ Leadmodel.

Tag leadtesten og få gratis rapport

Hvad gør Leadmodellen for dig?
Relevans Leadmodel giver dig mulighed for at styre processen; helt fra de kolde kundeemner du ikke ved noget om, til de emner, der klar til at købe af dig. Ved at integrere salg og marketing i en samlet leadmodel, kan du forlænge sælgerens indsats, så dine kundeemner oplever, at dine sælgere er tilstede på de rigtige tidspunkter i processen med den helt rette og relevante viden og information. Vel at mærke uden, at den enkelte sælger bruger tid på det. Det sikrer, at dine sælgere får mere tid og overblik til at koncentrere sig om at lukke de varme kundeemner, lige når de er klar til at købe.

Tilmeld dig seminar om leadgenerering

Hvordan er leadprocessen bygget op?
Leadkonceptet er bygget op omkring de klassiske trin i salgstragten. Hvert trin i processen planlægges, så det via et automatiseret flow leder det enkelte lead videre til næste trin. Flowet og de enkelte elementer tilpasses, så det fungerer optimalt i forhold til netop din virksomhed og dine målgrupper.

Leadgenerering – sådan finder du de rigtige leads hurtigt og effektivt!

 

Tragten:

Din virksomhed er uden tvivl speciel og har sit eget særpræg, sin egen struktur og sine egne processer.

Derfor er det afgørende, at Lead-modellen tilpasses dig og din virksomhed. Dog er der en række forudsætninger, som er fælles for alle virksomheder. Derfor er selve grundmodellen den samme.

De faser, de enkelte leads bevæger sig igennem, er i langt de flere tilfælde også de samme.

 

 

 


Vil du vide mere om Leadprocessen og Relevans’ Leadmodel?

Hvis du vil vide mere om Relevans’ Leadmodel, så har du her tre muligheder:

1. Du kan tilmelde dig vores gratis eftermiddagsseminar om Leadgenerering.
Du kan læse mere om seminaret og tilmelde dig her.

2. Gratis Relevans REVIEW: Leadgenerering
Helt ekstraordinært har du mulighed for at få vores bud på, hvordan du kan optimere din egen leadproces helt gratis.

Normalpris 6.825 kr.

Relevans’ team gennemgår din nuværende leadproces, og du får konkret feedback og gode råd om indhold og proces.
Læs mere om Relevans REVIEW: Leadgenerering

3. Du kan tage en uforpligtende snak med Lasse Hinke omkring din leadproces. Kontakt Lasse på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk

Du kan læse mere om leadgenerering her

Her kan du finde flere artikler om emnet:
E-mail marketing, Leadgenerering

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.