Vil du have flere varme leads?

17.11.2017  /  Lasse Hinke

Når du læser denne artikel, er du sikkert blandt de 95%, der har brug for flere varme leads og kunder. Den gode nyhed er, at det kan du faktisk gøre noget ved! Midlet er en integreret proces, hvor marketing og salg går hånd i hånd hele vejen igennem processen. Lige fra de ukendte kundeemner (Suspects) tiltrækkes, via en struktureret nurturing proces, hvor de navngivne kundeemner (Prospects) bearbejdes og overvåges, til det enkelte kundeemne er klar til at købe af dig. Og din sælger kan lukke den første ordre. Hvordan du gør det i praksis, får du opskriften på i Relevans’ Leadmodel.

Få et gratis Relevans Review: Leadproces

Hvad gør Leadmodellen for dig?
Relevans Leadmodel giver dig mulighed for at styre processen; helt fra de kolde kundeemner du ikke ved noget om, til de emner, der klar til at købe af dig. Ved at integrere salg og marketing i en samlet leadmodel, kan du forlænge sælgerens indsats, så dine kundeemner oplever, at dine sælgere er tilstede på de rigtige tidspunkter i processen med den helt rette og relevante viden og information. Vel at mærke uden, at den enkelte sælger bruger tid på det. Det sikrer, at dine sælgere får mere tid og overblik til at koncentrere sig om at lukke de varme kundeemner, lige når de er klar til at købe.

Tilmeld dig seminar om leadgenerering

Hvordan er leadprocessen bygget op?
Leadkonceptet er bygget op omkring de klassiske trin i salgstragten. Hvert trin i processen planlægges, så det via et automatiseret flow leder det enkelte lead videre til næste trin. Flowet og de enkelte elementer tilpasses, så det fungerer optimalt i forhold til netop din virksomhed og dine målgrupper.

Leadgenerering – sådan finder du de rigtige leads hurtigt og effektivt!

 

Tragten:

Din virksomhed er uden tvivl speciel og har sit eget særpræg, sin egen struktur og sine egne processer.

Derfor er det afgørende, at Lead-modellen tilpasses dig og din virksomhed. Dog er der en række forudsætninger, som er fælles for alle virksomheder. Derfor er selve grundmodellen den samme.

De faser, de enkelte leads bevæger sig igennem, er i langt de flere tilfælde også de samme.

 

 

 


Vil du vide mere om Leadprocessen og Relevans’ Leadmodel?

Hvis du vil vide mere om Relevans’ Leadmodel, så har du her tre muligheder:

1. Du kan tilmelde dig vores gratis eftermiddagsseminar om Leadgenerering.
Du kan læse mere om seminaret og tilmelde dig her.

2. Gratis Relevans REVIEW: Leadproces
Helt ekstraordinært har du mulighed for at få vores bud på, hvordan du kan optimere din egen leadproces helt gratis.

Normalpris 6.577 kr.

Relevans’ team gennemgår din nuværende leadproces, og du får konkret feedback og gode råd om indhold og proces.
Læs mere om Relevans REVIEW: Leadproces

3. Du kan tage en uforpligtende snak med Lasse Hinke omkring din leadproces. Kontakt Lasse på tlf. 2427 3254 eller lasse@relevans.dk


Emne: Leadgenerering, E-mail marketing

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.

Indlæg:

  • Med adfærdsdesign får du flere til at klikke, konvertere og købe
    03.12.2018
  • Få hul igennem til de store fisk på B-t-B markedet
    03.12.2018
  • Overlad trygt din Inbound Marketing til Relevans og HubSpot
    29.10.2018
  • Med Inbound Marketing kan du sætte salg og marketing på autopilot 24/7/365
    29.10.2018
  • Psykologien bag Black Friday
    24.10.2018
  • Farvepsykologi: Der er mange regler. Men de vil altid skulle brydes.
    02.10.2018
  • Hvad betyder prisen for oplevelsen af et produkt?
    22.06.2018
  • Taxa eller bil? Det handler om ”mental bogføring”
    29.05.2018
  • GDPR – fik du styr på dine databaser?
    29.05.2018
  • Konformitet gør dine kampagner mere effektive!
    19.04.2018
  • Et af verdens mest citerede adfærdspsykologiske forsøg holder ikke!
    20.02.2018
  • Hvordan byder du nye kunder velkommen?
    20.02.2018
  • Hvor dyrt er "Gratis"?
    06.02.2018
  • B-t-B: Sådan får du salg og marketing til at samarbejde om at generere leads
    09.01.2018
  • Derfor virker ”Du” bedre end ”Vi”!
    09.01.2018
  • 3 marketingtrends du skal holde øje med i 2018
    17.11.2017
  • Vil du have flere varme leads?
    17.11.2017
  • Hvorfor virker Black Friday?
    17.11.2017
  • Permission is king
    04.10.2017
  • Går du glip af forretning, fordi du mangler e-mail permissions?
    28.09.2017
  • Mennesker er forskellige: Nogle vil opnå. Andre vil undgå.
    27.09.2017
  • Hvad betyder Persondataforordningen for din mailingliste?
    31.08.2017
  • Sådan bruger du en lokkedue
    30.08.2017
  • Små ord med STOR betydning
    26.06.2017
  • Hvordan får du kunderne til at elske det du sælger?
    31.05.2017
  • Dine valg er styret af naive forestillinger
    20.04.2017
  • Sådan opsamler du e-mail- og sms-permissions korrekt efter markedsføringslovens §6
    20.04.2017
  • Vidste du godt, at emnefeltet betyder alt?
    20.03.2017
  • Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?
    19.03.2017
  • Sådan får du flere permissions!
    31.01.2017
  • Vil du høre hemmeligheden bag tilbuddet?
    30.01.2017
  • Tving dine kunder til at tage stilling
    12.12.2016
  • Trends for 2017 marketing: Det hårde med det bløde
    05.12.2016
  • Når din Data Marketing bliver personlig
    22.11.2016
  • Når 3 er større end 5 – psykologien bag vores opfattelse af pris
    25.10.2016
  • Dialogbaseret leadgenerering
    18.10.2016
  • Regel #1: skrot alle regler om e-mail marketing
    18.10.2016
  • Sådan får du håndværkeren til at pege på dit produkt!
    18.10.2016
  • Relevans’ Brand Types gør dit brand markant og stærkt!
    18.10.2016
  • Datadrevet marketing med RFM-modellen
    14.10.2016
  • Ny bog om adfærdspsykologi i markedsføringen
    12.09.2016
  • Så er Kapitel 5 klar!
    08.09.2016
  • Det er ganske uhørt!
    16.08.2016
  • Får du nok ud af dit nyhedsbrev?
    04.08.2016
  • Forventninger former dine kunders oplevelser
    04.08.2016
  • Drikker du vin af et papkrus?
    27.06.2016
  • Du skal kigge på dine kunder, ikke på dit produkt
    20.06.2016
  • 88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold
    13.06.2016
  • Nyhedsmail april 2016
    11.05.2016
  • Gør din kommunikation mere overbevisende på 5 minutter
    11.05.2016
  • Orkestrér dine kunders vaner
    19.04.2016
  • Hvad er det nye sort i 2016?
    10.02.2016
  • Hvilke oplevelser giver du dine kunder?
    08.02.2016
  • Dine kunders følelser kan forudsiges – vil du vide hvordan?
    18.12.2015
  • Nyhedsbrev november/december
    10.12.2015
  • Børsen vælger Relevans til CEM projekt
    03.12.2015
  • Derfor skal du elske e-mails lige så højt som vi gør!
    04.11.2015
  • Kursus: Sådan bruger du FRAMING i din kommunikation
    20.10.2015
  • Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?
    16.10.2015
  • Gratis seminar: Digital Strategi – tips, tricks og eksempler!
    07.10.2015