SEO: 88% tror fejlagtigt, at flere links er bedre end mere indhold

13.06.2016  /  Morten Lorentzen

Emne: Adfærdspsykologi

Vi havde det på fornemmelsen. En af de mange myter om SEO arbejde er sejlivet. I vores lille 3-spørgsmåls analyse viser, at hele 88% af de 99 personer, der har taget analysen, mener, at flere links på en hjemmeside er bedre end mere indhold.

Googles algoritmer er nu så veludbyggede, at mere indhold – vel at mærke relevant indhold – er vigtigere for at få en høj placering på Googles søgeresultatliste end mange links på sin hjemmeside.

Hvis du vil blive klogere på, hvordan Google fungerer i dag, så kan du læse mere her og downloade vores whitepaper om 16 SEO myter.

Hvis du vil læse mere om branding, så klik her

Her kan du finde flere artikler om emnet:
Adfærdspsykologi

FØLG RELEVANS

Tilmeld e-newsFå relevant inspiration, indsigt, tips og tricks i vores månedlige e-news.